Zaslání stížnosti/podnětu

 

Zavazujeme se poskytovat všem našim zákazníkům produkty a služby na vysoké úrovni kvality. Vždy se snažíme naplnit Vaše očekávání. Pokud by se někdy stalo, že nenaplníme náš příslib, chtěli bychom se o této situaci dozvědět, vyslyšet Váš podnět a poskytnout Vám zpětnou vazbu.

 

Pokud nám dáte vědět, že jste s našimi produkty nebo službami nespokojeni, máme možnost dát věci do pořádku a zlepšit v budoucnu naše produkty či služby.

 

Nezáleží na tom, jakým způsobem nás budete kontaktovat, vyslyšíme Vaše potřeby a budeme jednat ve Vašem zájmu.

  


Jak nás můžete kontaktovat?

 

   


Náš závazek

 

Pokud nás budete kontaktovat v písemné formě, budeme Vás kontaktovat do 3 pracovních dnů, abychom potvrdili, že se Vaším požadavkem zabýváme a sdělili Vám čas potřebný pro jeho zpracování.

 

Současně s tím od nás obdržíte číslo události, pod kterým Váš požadavek řešíme. Pod tímto číslem vždy jednoduše dohledáme Váš konkrétní podnět, pokud byste nás ohledně této záležitosti opětovně kontaktoval/a.

 

O aktuálním stavu řešení Vašeho požadavku Vás budeme pravidelně informovat. Pokud bychom ve výjimečných případech potřebovali k řešení více než 30 dní, budeme Vás informovat písemně.

 

Naše závěrečná odpověď bude v písemné podobě, nastíníme Vám, co jsme při řešení Vašeho požadavku učinili za zjištění, jaký je závěr a proč jsme takové rozhodnutí učinili.

Zaslat podnět








Zaškrtnutím tohoto políčka potvrzuji, že mě společnost Euler Hermes může kontaktovat s nabídkou svých produktů a služeb v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.